Sider

tirsdag den 14. september 2010

min dag hos Fru Tange

I dag har eg været inde hos min svigerinde Lisa, i hendes lille skønne butik FRU TANGE. Butikken er fyldt med nye (gamle) vare og stemningen er som altid super hyggelig. Lisa har en rigtig god evne til at finde skønne, fine og lækre ting, blande det i en skøn forening med et tvist af humor.
Stolen på det øverste billede, var solgt da jeg kom...hvilket nok var ret heldigt, for jeg forelskede mig med det samme -men den heldige ejer, var en super sød pige, der skulle have den til sit skrædderi, så den får helt sikkert et dejligt hjem.
jeg har taget en masse billeder og havde faktisk svært  ved at vælge ud, men disse har en fin harmoni af blå og rosa toner som jeg syntes er rigtig fin.

vil du se mere fra butikken så se på butikkens hjemmeside her eller se de andre indlæg jeg ellers har lavet fra butikken her.

håber din dag har været go'