Sider

fredag den 4. marts 2011

i denne uge






I denne uge startede foråret. Helt præcist plejer jeg meget skråsikkert at sige foråret starter idag den 4. marts, det min fødselsdag. Ja Ja.... jeg ved godt at der ikke var meget forår i dag, en grå dag med isslag.  Men for mig er det faktisk på forunderligvis startet, sådan billedligt talt, og jeg glæder mig til at vejrguderne følger trop.
Her er billeder, af de smukke blomster jeg har fået i denne uge. En lille forår kyse til en barselsgave, syet af en rest fra min Rockerjakke. Gaden der får mig til at tænke på Paris, men det er Vesterbro... Her i denne gade, har jeg sneget mig ind i et lille skønt, helt særligt værksted ,og her vil jeg være det næste stykke tid, jeg føler mig virkelig heldig, Smil. Sidste billede er en detalje fra dette værksted.