Sider

tirsdag den 5. juli 2011

***

I denne sommer bliver alt vendt på hoved for mig og jeg har slet ikke været i blog-humør... syntes pludselig alt hvad jeg lavede var ligegyldigt og overfladisk.
En af hoved årsagerne er min far, han har igen fået kræft og denne gang er der ikke noget at gøre! men vi har lidt tid og den må vi få det bedste ud af og hverdagen skal forsætte tros tunge hjerter.
Så jeg må have gang i bloggen og minde mig selv om de små glæder og alt det jeg holder af.

Jeg har været på broderi værksted hos Karen Marie og det var fantastisk, en ny verden har åbnet sig for mig. Der en ingen tvivl om det skal være min sommer-terapi at sidde og nørkle med broderier. Smil

Et par mor/ datter sommer shorts er det også blevet til, modellerne er selvfølgelig nogle af Lines skønne  sager...