Sider

tirsdag den 7. maj 2013

Styling # blomster

Efter jeres søde kommentarer og ønsker om at få mere indblik i mit arbejde fik  jeg lyst til at dele et lille bitte hjørne.

Nemlig om blomster -Jeg elsker blomster !
Men jeg bruger dem også, JA med fuld overlæg udnytter jeg fagligt den effekt de har. 
Blomster har nemlig en særlig fantastisk evne til at skabe stemning, både i den virkelige verden og på billeder. 

Når jeg laver fotoreportager har jeg altid blomster med, fordi de kan sætte prikken over i'et og understøtte den historie jeg gerne vil videreformidle.  MEN... men det er ikke bare hvilken som helst dusk, for lige så vigtige de er, må de heller ikke overdøve! 

Hvad vælger man så?
Gerne noget der er enkelt. Eksempelvis rå gerne, sjove kapsler eller en fin skærm blomst.  Kik efter noget der er lidt anderledes. MEN det vigtigste er,  at tænke på det sted hvor blomsterne skal bruges, så de bliver en brik i det puslespil der samler og understøtter den stil men vil opnå.

Er der mode i blomster.
Ja i høj grad, lige præcis som med alt andet. 
Vil du være med på blomstermoden, skal du lige nu have planter, mange planter med store eksotiske grønne blade og kaktusser. En botanic bølge er over os, både i tøj mode og indretning... så gi' den gas!
Farver på blomster følger også meget tøj moden og blandt mine favoritter er  i øjeblikket den dybe bourdaux, den sarte rosa og grøn.

Hvad kan du så bruge alt det her til ?
Du kan blive stærkere i din egen stil, når man bliver mere bevist om sine valg, bliver man også stærkere i sin stil. OG JA med alle valg, helt ned til valget af blomster til sin stue eller sin terrasse. 'Jeg vælger dem her fordi de passer til ..... eller jeg vil gerne have dem her, fordi de kan understøtte den stil jeg gerne vil skabe'.

På instagram har jeg mange blomster billeder, mest fordi jeg ikke kan lade være med at vise dem jeg har med på en opgave, men også fordi jeg tit tester en sammesætning af farver eller om jeg opnår den stil jeg gerne vi fremhæve. Vil du følge med hedder jeg HUNCH

dejligt forår med mange blomster til jer alle, smil